torsdag, januari 22, 2009

"I shake my little tush on the catwalk..."

Jag brukar säga åt Marina att redan på kvällen bestämma sig för vad hon ska ha på sig för kläder på jobbet dagen därpå. Det fungerar inte, säger hon. Det är inte säkert att det hon känner för på kvällen matchar hennes humör på morgonen. Som kille har jag naturligtvis lite svårt att förstå, men det är uppenbart att det inte är något hon bara hittar på. Imorse spenderades 70 procent av morgonstressen av provklädning och efterföljande svängar på catwalken. Ingenting dög. Det flög klädesplagg åt både höger och vänster. Nu klandrar jag inte Marina för det. Våra garderober är i akut behov av påfyllning och hennes kropp är som ni förstår i ett skede av... Ja, vad ska vi kalla det... Utfyllning? Det blev en kamp mot tiden, men som alltid lyckas hon ändå tillslut komma fram till en kompromiss som hon kan leva med. Bravo!

Jo, en sista grej innan jag sätter mig på cykelsadeln... När man talar om trollen... Klicka här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lustigt att du Tom tycker att det är svårt för Marina hitta kläder, tilbringade inte du en lång stund med att leta träningskläder för någon vecka sedan? Ett litet tips, gör i ordning träningskläderna kvällen innan.

Tom sa...

Jämför nu inte äpplen och päron, Robert. Det är skillnad på välja och hitta.

Men visst, mer framförhållning skulle jag må bra av.