fredag, februari 06, 2009

Kort

Fem minuter kvar av dagens första rast. Nu är det fyra. Aj, aj, aj, snaran dras åt. Så, måste hinna skriva något vettigt innan jag sätter på mig headsetet igen. Hmm, vad skulle det kunna vara? Fan, nu är det bara tre minuter kvar. Jo, en grej är att jag går upp i vikt. Ganska stadigt också. Det måste bero på att jag knappt tränar något längre. Inte bra. Ett problem jag har är att Noah somnar så tidigt på kvällarna att jag inte hinner köra något pass på trainern. Löpning i all ära, men nu skulle jag faktiskt behöva börja cykla. Två minuter kvar. Jahapp. En minut. Jag ger upp. Besegrad av tiden igen.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fan jag har gått ner i vikt av mitt icketränande... Gäller bara att bestämma sig för att all mat är av ondo... Säkert jättesund livsstil... Iofs så koncetrerar jag mitt ätande till sånt som innehåller många E'n när jag väl äter. E-vitamin är väl nyttigt?

Tom sa...

Det gör ju jag med! Gott & Blandat har hur många som helst!

Rickard Mattsson sa...

;)