lördag, juli 23, 2011

Andy & Cadel

Vi träffade en söt liten killing vid Rotsjö Gård i dag. Pojkarna klappade och matade den med gräs och klöver. Den påminde om Andy Schleck.


Sedan träffade vi en robustare typ. En gammal getabock. Han kändes solid. Lite som Cadel.


Jag tränade en stund i kväll. Jag hade svårt att komma igång i början och kände mig lite fjollig. Som Andy Schleck på tempocykel ungefär.


Men det släppte efter en timme och jag hittade trycket till slut. Kände mig nästan som Cadel och lyckades få till en snygg Pontare-frilla på köpet. Det var svettigt, men jag kunde höra fläktvindarna viska mitt namn.

3 kommentarer:

Lisa sa...

men man ser ju också att till och med som get så är andy mycket gulligare, vilket givetvis även det är en tungt vägande aspekt i vinnarvärdighet

Ina_Sweden sa...

Du är då inte riktigt rikitig där uppe.

Tom sa...

Hellre en skruv lös än slagborrad i väggen.