söndag, april 28, 2013

Fnitter och gratulationer

Hade svårt att hålla mig för skratt i kväll. Alltid så roligt med distanspass på CompuTrainern. Fnitter, smilgropar och flabb. Ja, och så kramp förstås. Någonstans kring tre timmar och tjugo minuter högg det lite i låren. Men det gick över, som tur var. Efter fyra timmar kändes det lite ledsamt att kliva av, men sömn är väl viktigt det också. Vore ju tossigt att cykla hela natten. Kanske nästa gång.
Jag beställde just en Camelbak Racebak. Hoppas den kommer innan jag åker till Jämtland nästa helg. Vill ju slippa fika och ta pauser i största möjliga utsträckning. Får till och med klåda av att stanna vid en bensinmack och fylla på cykelflaskorna.
Till sist vill jag gratulera Mats Nygren till ett fenomenalt fint genomfört Hammarö 3-dagars i elitklassen. Nu har jag inte sett den slutgiltiga resultatlistan, men efter lördagens andraplats i tempot och rätt utbrytning på linjet i dag måste han bara hamnat högt upp. Otroligt kul!

2 kommentarer:

Per Nilsson sa...

Kan inte annat än instämma i gratulationerna - totaltrea dessutom!

Anonym sa...

Camelbak Racebak - beställd inrikes eller utrikes? Funderar också på en beställning