onsdag, juni 24, 2009

Linjet i fjol och tempot i år!

Rullade iväg på Orcan beredd på att låta dagens pass bli en stillsam rehabtur för foten, men efter några experimentella fartökningar vågade jag mig på ett försök att följa ursprungsplanen. Sju stycken anaeroba intervaller senare och min fossing var inte värre däran än innan. Huvudvärken kom som ett brev på posten ytterligare en gång och jag undrar lite grann när kroppen ska vänja sig vid den här sortens tortyr.
Till sist ett stort grattis till Emilia Fahlin som besegrade både Susanne Ljungskog och Emma Johansson på dagens SM-tempo och bärgade guldmedaljen!

2 kommentarer:

Petter sa...

Hur långa är anaeroba intervaller och hur vet du att de inte är aeroba?

Tom sa...

Just de jag körde igår är halvminuten korta och jag blir stum som fan. :)