torsdag, juni 25, 2009

Wetterhall vem?

Nej då, skämtar bara, men jag trodde inte han var förmögen att göra ett sånt här grymt tempolopp. Otroligt starkt gjort. Att slå en Fredrik Ericsson som har "för vana" att snitta dryga 400 watt på liknande tempolopp är fantastiskt och vittnar om en enorm kapacitet. Stort grattis till honom! Mölndals Jimmy Rönn slutade på en tionde plats, 2:44 efter vinnaren, verkligen inte dåligt det heller. Alexander Gingsjö, som klockade samma tid som mig i Söderhamn nyligen, blev 16:e man. Han hade bara en halv minut till elfte plats. Tight.
I morgon åker jag och Marina till Järvsö för att kolla tempobanan där 3-milen avgörs på fredag nästa vecka. Jag har tänkt köra ett testlopp i full fart för att få en uppfattning om vad som komma skall. Fick mina 54/46 idag och kunde givetvis inte hålla mina otekniska fingrar ifrån dem. Fan vad oteknisk jag är. Är glad om cykeln fungerar hjälpligt i morgon.

Inga kommentarer: